, Imieniny:
Poradnik Interesanta załatwianie spraw
 
Struktura organizacyjna Urzędu Gminy w Abramowie Załatwiane sprawy
   

Artur Chomiuk – Wójt Gminy

p. nr 11, tel. 81 8525035

  • Głównym zadaniem wójta gminy jest kierowanie bieżącymi sprawami gminy oraz reprezentowanie jej na zewnątrz.
Halina Iwan – Sekretarz Gminy
  • Głównym zadaniem sekretarza gminy jest organizacja pracy urzędu
    i zarządzanie jego zasobami ludzkimi

Anna Stasiak – Skarbnik Gminy

p. nr 7, tel. 818525016 w. 37

  • Kierowanie pracą Referatu finansowo-księgowego.

  • Opracowywanie i aktualizacja polityki rachunkowości, procedur kontroli finansowej, instrukcji inwentaryzacyjnej, kasowej.

  • Sporządzanie zbiorczych sprawozdań finansowych i budżetowych oraz bilansu skonsolidowanego.

Lech Komsta – Kierownik USC

p. nr 2, tel. 818525033

  • Wydawanie dokumentów stwierdzających tożsamość.

  • Prowadzenie ewidencji ludności.

  • Wykonywanie czynności z zakresu rejestracji stanu cywilnego.

  • Sprawy wojskowe.

Grażyna Kozieł – Inspektor księgowości

p. nr 7, tel. 818525016 w. 36

  • Sporządzanie list płac dla pracowników- składki ZUS, podatki.

  • Ewidencja i rozliczanie podatku VAT.

  • Prowadzenie rachunkowości GOPS i rachunkowości syntetycznej gminy organu.

Elżbieta Kuna – Inspektor ds. inwentarza
i majątku gminy – kasjer

p. nr 8, tel. 818525016 w. 32

  • Prowadzenie kasy oraz dokumentacji związanej z jej obsługą.

  • Prowadzenie ewidencji składników mienia gminnego oraz dokonywanie okresowych inwentaryzacji.

Bożena Malesa - Księgowa podatkowa

p. nr 7, tel. 818525016 w. 44

  • Pobór podatków i opłat lokalnych.

  • Wydawanie zaświadczeń z zakresu podatków i opłat.

  • Rozliczanie wpłat za pobór wody i ścieków.

Urszula   Karpińska - Inspektor wymiarowy

p. nr 7, tel. 818525016 w. 44

  • Naliczanie podatków i opłat lokalnych–wystawianie nakazów płatniczych.

  • Stosowanie ulg, umorzeń i obniżek w podatku.

  • Wydawanie zaświadczeń o stanie majątkowym i o dochodzie
    z gospodarstwa rolnego.

Nina Mełgwa – Referent ds. budżetowo-księgowych

p. nr 7, tel. 818525016 w. 36

  • Prowadzenie rachunkowości i ewidencji syntetycznej.

  • Prowadzenie ewidencji analitycznej jednostki.

  • Sporządzanie zestawienia obrotów i sald oraz bilansu.

 

Halina Nakonieczna – Inspektor ds. inwestycji, planowania i zamówień publicznych

p. nr 6, tel. 818525016 w. 42

  • Sporządzanie decyzji w sprawie ustalenia warunków zabudowy
    i zagospodarowania terenu oraz wypisów z planu zagospodarowania przestrzennego.

  • Wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu działek.

  • Sporządzanie decyzji na przyłącza wodociągowe i kanalizacyjne.

  • Realizacja ustawy o zamówieniach publicznych.

Michał Rola – Inspektor ds. pozyskiwania środków pomocowych i gospodarki komunalnej

p. nr 6, tel. 818525016 w. 42

  • Sporządzanie wniosków przy ubieganiu się o środki z funduszy unijnych i innych źródeł na prowadzone inwestycje.

  • Realizacja zadań z zakresu obrony cywilnej, ochrony przeciwpożarowej i kultury fizycznej.

  • Realizacja zadań z zakresu gospodarki komunalnej.

  • Organizowanie przedsięwzięć mających na celu promocję i rozwój gminy.

Sylwia Zielińska  – Młodszy referent ds. gospodarki odpadamii

p. nr 7, Tel. 81 8525016 w. 44

  • Prowadzenie spraw związanych wdrożeniem i funkcjonowaniem systemu odbierania odpadów komunalnych

  • Tworzenie zasobów nieruchomości gminnych i gospodarowanie nimi.

  • Ustalanie opłat za użytkowanie wieczyste.

Barbara Komsta – Inspektor ds. kancelaryjno-organizacyjnych

p. nr 10, tel. 81 8525016

  • Prowadzenie spraw kancelaryjnych, kadrowych i socjalnych.

  • Obsługa Biuletynu Informacji Publicznej i poczty elektronicznej.

  • Prowadzenie rejestru skarg i wniosków.

  • Prowadzenie archiwum zakładowego.

  • Obsługa Rady Gminy

Renata Targońska – Referent ds. rolnictwa i ochrony środowiska

p. nr 1, tel. 818525033

  • Realizacja zadań z zakresu rolnictwa.
  • Realizacja zadań związanych z ochroną środowiska i gospodarką odpadami.

  • Przygotowywanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.

  • Ewidencja działalności gospodarczej.
  • Prowadzenie dokumentacji i koordynacja prac GKRPAiN.

Monika Jankowska – Referent ds. świadczeń rodzinnych

p. nr 12, Tel. 818525016 w. 48

  • Wykonywanie zadań z ustawy o świadczeniach rodzinnych.

  • Przyjmowanie i weryfikacja wniosków o świadczenia z Funduszu Alimentacyjnego.