Urząd Gminy Abramów zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony http://www.abramow.pl.
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Sekretariat - mejlowo gmina@abramow.pl lub telefonicznie 81 85 25 016.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Urząd Gminy Abramów mieści się w 3-kondygnacyjnym budynku z dwoma wejściami - głównym, od strony północnej i drugim od strony wschodniej.
Przy wejściu głównym znajduje się podjazd dla osób poruszających się na wózkach, natomiast przy wejściu od strony wschodniej brak takiego podjazdu. Szerokość drzwi wejściowych i wysokość progów pozwala na wjazd osobom poruszającym się na wózkach, ale dalej znajdują się schody, przy których zamontowana jest jedynie poręcz dla osób mających problem z poruszaniem, natomiast brak jest podjazdu. Wewnątrz budynku nie ma windy.
Na parterze, po wejściu głównym wejściem mieści się Urząd Stanu Cywilnego, oraz stanowisko do Spraw Nieruchomości, Obronnych, Obrony Cywilnej i Zarządzania Kryzysowego. Znajduje się tu również Urząd Poczty Polskiej i Apteka. Po wejściu do budynku bocznym wejściem, znajdziemy na parterze również Centrum Usług Wspólnych.
Na pierwszym piętrze znajduje się sekretariat, gabinet Wójta Gminy Abramów, Zastępcy Wójta Gminy, Sekretarza Gminy, Skarbnika Gminy oraz stanowiska do spraw Planowania Przestrzennego, Podatków i Księgowość. Znajdziemy tu również Gminną Bibliotekę Publiczną, do której łatwiej dotrzeć wchodząc wejściem bocznym.
Na drugim piętrze znajduje się Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej i sala konferencyjna.
Toaleta dostosowana dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze tuż przy wejściu głównym. Pozostałe toalety, na każdym z pięter nie są dostosowane dla osób niepełnosprawnych.
Przed budynkiem Urzędu Gminy Abramów od strony wschodniej znajduje się parking, niestety bez wydzielonych miejsc parkingowych dla osób z niepełnosprawnościami.
Osoby niepełnosprawne, które chcą załatwić jakąkolwiek sprawę na wyższych piętrach budynku proszone są o skorzystanie z dzwonka umieszczonego na ogrodzeniu (przy furtce) przed wejściem głównym, dzwonka tuż przed schodami prowadzącymi na pierwsze piętro, kontakt telefoniczny z sekretariatem (tel.: 81 85 25 001) lub zgłoszenie do pokoju nr 1, który znajduje się na parterze budynku, tuż przy wejściu głównym.