Powyższe odbywać się będzie w ramach projektu pn. "System gospodarowania odpadami azbestowymi na terenie województwa lubelskiego", współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 - 2020. Projekt jest realizowany przez Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego.
Realizacja projektu obejmować będzie działania związane z demontażem, odbiorem, transportem oraz unieszkodliwieniem odpadów azbestowych. Proces ten został ułatwiony, po zmianie Regulaminu dobrowolnego przystąpienia do Projektu. Osoba, która złożyła, bądź złoży zgłoszenie lokalizacji na demontaż, a zdemontuje azbest z dachu we własnym zakresie, wystarczy, że podpisze Oświadczenie o zmianie kwalifikowalności azbestu z demontażu na odbiór odpadu z ziemi. Nie będzie musiała ponownie składać zgłoszenia lokalizacji na sam odbiór odpadów azbestowych z ziemi.
Oświadczenie o zmianie kwalifikowalności azbestu będzie przekazywane Właścicielowi do podpisania przez Wykonawcę usuwającego azbest z posesji.
Wszystkie informacje dotyczące naboru wniosków oraz realizacji ww. projektu można uzyskać w Urzędzie Gminy w Abramowie oraz na stronie:
http://www.azbest.lubelskie.pl
Jednocześnie informujemy, że osoby zakwalifikowane w niniejszym naborze uzyskają wsparcie w latach 2020 – 2021, po zrealizowaniu zgłoszeń lokalizacji osób z poprzednich trzech naborów.
Regulamin tekst jednolity - 21.04.2020 z załączikami, plik: Rozszerzenie: doc, Rozmiar: [382.50 KB]
zał. nr 1 do Regulaminu - Zgłoszenie lokalizacji, plik: Rozszerzenie: docx, Rozmiar: [129.20 KB]
zał. nr 1a do Regulaminu - Oświadczenie - brak sprzeciwu, plik: Rozszerzenie: doc, Rozmiar: [26.50 KB]
zał. nr 2a do Regulaminu - Demontaż zgodnie z przepisami, plik: Rozszerzenie: docx, Rozmiar: [16.41 KB]
zał. nr 3a do Regulaminu - Oświadczenie o przekwalifikowaniu demontazu na odbiór z ziemi, plik: Rozszerzenie: doc, Rozmiar: [26.00 KB]