Porządek obrad:
- Otwarcie sesji.
- Przyjęcie porządku obrad.
- Zatwierdzenie protokołu z poprzedniej sesji.
- Informacja Wójta Gminy o pracy między sesjami.
- Informacja o działalności Nadleśnictwa Lubartów.
- Ocena Zasobów Pomocy Społecznej.
- Sprawozdanie z działalności Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Abramowie za 2024 rok.
- Podjęcie uchwały w sprawie zaliczenia drogi do kategorii dróg gminnych i ustalenia jej przebiegu.
- Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości.
- Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia zasad i trybu korzystania ze świetlic wiejskich na terenie gminy Abramów.
- Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy najmu nieruchomości oraz odstąpienia od przetargowego trybu zawarcia umowy.
- Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji związków zawodowych działających w Poczcie Polskiej S.A.
- Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji wniesionej przez Ogólnopolskie Stowarzyszenie Sędziów "AEQUITAS" z siedzibą w Łodzi.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie gminy na 2025 r.
- Interpelacje i zapytania radnych.
- Sprawy bieżące.
- Zamknięcie obrad.
Przewodniczący Rady Gminy
/-/ mgr inż. Marci